PLAN NABAVE RATRAKA

U Ogulinu, 15.02.2018. Skijaški klub Ogulin donosi:

PLAN NABAVE RATRAKA –

STROJA ZA UREĐENJE SKIJAŠKIH STAZA

1.UVOD

Skijaški klub Ogulin započinje sa realizacijom ”Plana nabave ratraka – stroja za uređenje skijaških staza”. Potreba za nabavom novog ratraka, pojavila se nakon što se na sadašnjem ratraku  dogodio ozbiljan kvar, a čiji popravak iziskuje pozamašan iznos. Kako se radi o stroju marke Bombardier koji je proizveden 1979. godine, s obzirom na specifičnost stroja i godinu proizvodnje, pronalaženje rezervnih djelova također predstavlja veliki problem. Zbog navedenih razloga primorani smo krenuti u nabavu novog ratraka koji će u potpunosti odgovarati uvjetima uređenja staza na skijalištu Vučići u Ogulinu.

Pod točkom 1. ovog plana donosimo tehničke specifikacije ratraka koji bi u potpunosti odgovarao uvjetima uređenja staza na Skijalištu Vučići u Ogulinu. Procijena vrijednosti nabave je cca. 140.000,00kn. Iznos uključuje cijenu samog stroja, te sve realne i predvidive troškove do prvog (paljenja) korištenja. Procijenu smo izradili na temelju prikupljenih ponuda i objavljenih oglasa na internetskim oglasnicima za ratrake sličnih karakteristika.

Pod točkom 2. donosimo razradu financijskog plana kojim planiramo prikupiti potrebna sredstva. Od svih pet točaka financijskog plana, jedino za točku 2.1. možemo garantirati da će biti ispunjena u 100-postotnom iznosu. Radi se o ”vlastitim sredstvima Skijaškog kluba Ogulin” koja planiramo uprihoditi u prvoj polovici 2018. godine, kroz redovne djelatnosti kluba.

Posebne napore ćemo uložiti za ispunjenje točke 2.2. Kroz kampanju na Facebooku, Instagramu, javnim glasilima i sl. pokušat ćemo animirati što veći broj naših članova i simpatizera na uplate donacija.

Navedena stavka – 2.2., predstavlja okosnicu cjelokupnog plana nabave novog ratraka. O postotku izvršenja ove stavke uvelike ovisi i dinamika provođenja kompletne nabave. Želimo naglasiti da svaki prilog, neovisan o iznosu, za nas znači ogromnu odgovornost, te nas obavezuje da kvalitetno i transparentno izvršimo plan nabave ratraka.

Prilikom izvršenja točke 2.3. iskorisit ćemo trenutak kako bi svim prisutnima pobliže prikazali detalje plana nabave. Također, navedeni koncert organiziramo kako bi se na neki način odužili i uveselili sve simpatizere koji će nas pratiti kroz provođenje ovog plana nabave ratraka.

Točka 2.4. financijskog plana. Slično kao i sa privatnim osobama, javljaju nam se i druge udruge koje kroz svoje planirane aktivnosti žele pomoći u ispunjenju našeg cilja. Prilikom izrade ovog plana, kontaktirale su nas dvije udruge i ponudile nam svesrdnu pomoć. Ostajemo otvoreni za razgovore i sa svim drugim dobronamjernicima.

Poslijednja točka 2.5. planirana je u slučaju ako po završetku prikupljanja sredstava još uvijek bude nedostajao određen iznos za nabavu ratraka. Mi bi bili najsretniji kada bi cijelokupnu financijsku konstrukciju zatvorili nakon izvršenja prve četiri točke financijskog plana. Međutim, svjesni trenutka u kojem živimo, bez pomoći institucija, Grada Ogulina i ostalih, teško da ćemo ”na leđima” članova i simpatizera kluba uspjeti provesti ovaj plan nabave ratraka.

Pod točkom 3. donosimo aktivnosti kojima planiramo ispuniti financijski plan iz točke 2. Tokom provođenja ovog plana, aktivnosti ćemo nadopunjavati kako se za time pokaže potreba.

2. TEHNIČKE SPECIFIKACIJE STROJA KOJI NAM JE POTREBAN:

ŠIRINA:                     2.5 m

MASA:                       2-3 t

SNAGA MOTORA:      170-260 ks

RADNI SATI:             što optimalniji omjer:  radni sati/starost stroja

OBVEZNI DODACI:     podijeljeni prednji nož promijenjivog kuta

plutajuća zadnja freza/zbijačica

OSTALI DODACI:      tovarni prostor (opcionalno)

CIJENA STROJA:       cca. 15.000,00 €  ≈ 115.000,00 kn

OSTALI TROŠKOVI:   cca. 25.000,00kn (troškovi uvoza, prijevoza, generalnog servisa, prvog

punjenja: tekućine, ulja, masti, gorivo)

SLIKA 1.  Primjer stroja koji odgovara gore navednim specifikacijama (PRINOTH T2S)

unnamed

3. FINANCIJSKI PLAN ZA  PRIKUPLJANJE  SREDSTAVA  –  projekcija

2.1. Vlastita sredstva Ski kluba Ogulin =40.000,00kn
2.2. Donacije simpatizera kluba i tvrtki =60.000,00kn
2.3. Dobrotvorni koncert u Dreams Rock caffeu, u petak 23.02.2018. =5.000,00kn
2.4. Manifestacije drugih udruga u suorganizaciji sa Ski klubom Ogulin =10.000,00kn
2.5. Dotacije institucija: Grad Ogulin, Karlovačka županija, Sportski savezi… =25.000,00kn
=140.000,00kn

Vremenski rokovi za izvođenje financijskog plana po točkama:

    • 1., 2.2. – započeto, trajanje do ispunjenja financijskog plana
    • 3. – od 23.02.2018.  u 20.00h do 24.02.2018. u 02.00h
    • 4. – u fazi dogovaranja
    • 5. – realizacija kreće nakon 80-postotnog ispunjenja prve četiri točke financijskog plana

Kako se radi o projekciji financijskog plana, svi iznosi su podložni promjenama, a što ovisi o dinamici prikupljanja sredstava. Isto vrijedi i za rokove realizacije pojedinih točaka financijskog plana.

4. AKTIVNOSTI KOJIMA  PLANIRAMO  PRIKUPITI  POTREBNA  SREDSTVA

  • Vlastita sredstva Skijaškog kluba Ogulin ostvarena kroz redovan rad kluba, a odnose se na članarine za 2018. godinu, prihod (donacije) sa skijališta Vučići, škola skijanja, organiziranje jednodnevnih izleta, organiziranje utrke paralel slaloma na skijalištu Vučići, prodaja dijela vlastite imovine;
  • Novčani prilozi i donacije članova kluba, simpatizera i trgovačkih društava;
  • Dobrotvorni koncert – SKI PARTY, koji će se održati u Dreams Rock Caffeu u Ogulinu, u petak 23.02.2018., a na kojem će svirati grupe The Speen band, Master band i Partiano;
  • U fazi dogovaranja je suorganiziranje kružne autoutrke na snijegu sa AK Klek, koja bi se održala na ”Bazi” u Ogulinu; suorganiziranje veleslalomskog natjecanja sa Udrugom iznajmljivača Bjelolasica, koje će se održati u subotu 24.02.2018. na Bjelolasici – staza Tintilinić, a koje je također u fazi dogovaranja;
  • Ovisno o realizaciji financijskog plana, za donaciju ćemo se obratiti i predstavnicima Grada Ogulina, Karlovačke županije i sl.

Planirane aktivnosti su podložne promjenama, a moguće je i dogovaranje dodatnih aktivnosti o kojima ćemo pravovremeno obavijestiti javnost.

Broj računa za donacije:

HR3824020061100594906  (SWIFT/BIC: ESBCHR22)